Laddar och laddas ur

Idag börjar kvastkampen! Blir lite brännboll i Kalmarsundsparken och antagligen en del drickande, men inte för mig :-) Imorrn har jag massor att fixa och då måste jag vara klar i huvudet!

Igår firade vi Simon i deras korridor, behöver jag säga mer..? Haha! Man kan säga att det var många från Jäger som var tokfulla, en som fick åka till sjukan med armbågen och massa andra roliga och konstiga saker som hände =) Alla gick till Ernesto sen men ni som känner mig vet vad jag tycker om det stället så jag gjorde som vanligt - vände utanför! Jag kan säga att jag inte ångrar mig det minsta! Sov som en stock nästan hela natten och ville inte vakna när mobilen lät halvelva idag... Som vanligt drömde jag en konstig dröm om en barnfamilj som hade problem...

Ska till Vickan senare och fixa våra outfits till K-kampen!

Bortsett från det är allt skit, orkar snart inte längre.. Kan det inte bara ta slut så du får vila i lugn och ro lilla gumman?! Så du slipper morfinplåster, blöjor och allt annat skit... Du klarade din födelsedag vilket ingen trodde men hur länge till ska du hålla i? Idag? Helgen? Matildas första skolavslutning? Midsommar? När vilan väl kommer ska du veta att min älskade farmor finns där uppe i änglarnas land och hon är världens bästa på att ta hand om barn!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja livet är otroligt grymt ibland:( Här händer det också saker gång på gång. Ska ner och heja på er imorgon när ni ska åka "båt":) Ha en otroligt rolig kväll!

2007-05-17 @ 18:40:19
Postat av: Skorpan!

Ja finns med dig, vi alla i Tyresö finns med dig,det vet du!!!! Vi syns snart, våran underbara jessi!!! Pussar i massor Elin me co!!

2007-05-18 @ 22:20:41
Postat av: Liina

livet är inte alltid som man önskar..tänker alltid på er!!

2007-05-19 @ 20:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback