sänk you babbi :-)

Tack för den bästa kvällen på länge!

Vad gör man inte när man får ett telefonsamtal från en plutta som vill hemifrån? Jo man bjuder hem henne på mat, panikstädar snabbt som attan och sen ställer sig och lagar mat till henne (själv hade jag redan ätit.)
Vi pratade massor massor och det var superbra, tror vi båda behövde tömma förrådet lite! Skulle ha kollat på tv och film men de stod mest på i bakgrunden...
Vinflaskan kom fram efter ett tag och efter lite krångel för Vickan med öppnaren satte vi i oss hela :-) Blev lite balkongprat med grannen i porten bredvid också för första gången. Typiskt nu när hon flyttar om en månad men men.. Vi bjöd över henne på vin men hon sköt upp det så vi fick en night all alone!

I veckan har vi planerat lite saker som jag redan längtar efter :-) Mitt lilla knyte! haha

Vickan skulle berätta en kommentar från helgen men den kom ut lite fel: "Jessica har väl tjej..."  hmmmm, nej inte sist jag kollade! ;-) hehe

Nu ska jag sova!

TACK FÖR IKVÄLL!!
puss

Kommentarer
Postat av: Vickan

du är bäst! mer behöver jag inte säga! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback