Sista dagarna..

Nu, precis nu, begravs Greta.
Jag vet att jag inte skulle skriva mer om det men jag ville ändå nämna det.
Jag vet att Mojen är där och mår piss just nu och ingenting kan jag göra åt saken.. Jag har inte dåligt samvete eller så för det men det hade varit skönt att vara där. Men men, åker hem på lördag så jag får gå dit då.
Farmor skulle ha fyllt år igår med så till hennes grav ska jag också ta mig.

Det känns ju också lite skumt, sista dan på praktiken imorrn, mamma och pappa kommer på fredag och på lördag åker jag hem. Kommer tillbaka en sväng innan midsommar men annars är det slutet på augusti som gäller!! Hur långt fram som helst ju! Kommer sakna vissa så sjukt mycket! (Ni vet vilka ni är) :-)
Usch nu fick jag nästan ångest över att åka hem, tänk då hur det blir nästa jul när jag ska flytta härifrån för alltid... Nej inga såna tankar nu! Man blir ju lätt deprimerad! :-)

Nu ska jag plugga hela dagen och sen äta knyten me mitt knyte, haha

ha det gott!


Kommentarer
Postat av: s

Hey...när kommer du hem så vi kans ses och leka???

Postat av: jennie

Glad sommar vännen! Hoppas du får en underbar sommar med mycket sol som lyser på dig! kramar

2007-06-06 @ 12:38:05
URL: http://sivle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback