tårarna rinner..

Fick precis veta att lilla Greta dog i natt.. Vad säger man? Ingenting för jag gråter bara.. Jag hoppas jag får fortsätta göra det för det känns så jävla tungt just nu och på nåt sjukt sätt lättar det alltid en kort stund efter att man gråtit.

Du klarade inte helgen men jag är glad för din skull! Nu får du äntligen vila i frid - vackra lilla sötnos!

Har inget mer att skriva.. hur viktigt känns det att berätta om Kvastkampen i helgen eller alla baciller jag dragit på mig nu? Man omvärderar livet varje gång någonting stort eller tungt händer och jag kan säga att just nu känns många problem och klagomål rätt oväsentliga! Brukar försöka tänka mig för innan jag klagar i vanliga fall och nu kommer jag garanterat göra det för att ens klara av vardagen!

Se det som ett tips ni som läser detta: tänk igenom först om det är värt att klaga över det du tänker på eller är det en banal sak i det stora hela?

Jag vet att ni är många som bryr er men just nu vill jag bara vara själv så snälla ring inte.. Kommer ändå inte svara för tårarna har övertaget..

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag tänker en massa på dig ska du veta! Hoppas vi hörs när du orkar/vill prata! Massa kramar

2007-05-20 @ 17:03:48
Postat av: Pärlan

Skönt för lillan att det äntligen är över.
Hör av dig när tårarna tagit slut!
kram

Postat av: Sofia

Tänker på dig. Tänker inte säga några kloka ord, ingenting alls. För du vet att jag finns här. Även om jag är 40 mil bort. Puss! ta hand om dig

2007-05-22 @ 16:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback