...

mötet blev långt men helt okej!
kycklingen höll sig fryst :-)
messen va hyfsade men förvirrande!
tack för samtalet! ska skrika i luren nästa gång :-)

nån gång kommer det fram och DET kommer bli skönt, mest för din egen skull. Men när den dagen kommer vet jag inte..

Imorrn kommer syrrorna, svägerskan och föräldrarna. De två äldsta ska "bara" hjälpa mig göra färdigt badrummet på lördag och sen campar de vidare men vi andra ska ha tjejhelg! Åker me dem hem på söndag och sen kommer min efterlängtade vecka hemma! Fast jag hade velat ta me min skrikkompis.. men vi har ju alltid telefonerna :-p Har massa roliga saker som väntar där uppe i 08-land! syskonbarnen, kompisarna, födelsedagsmiddag för en av mina babies, musikal, fest, jobb, (mindre kul men gillar pengarna) och förhoppningsvis utgång! Ska försöka träna minst två ggr också men vi får se vad som händer på den fronten..


Kommentarer
Postat av: Vickan

aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh nu skrek jag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback