Happy feet

Inte bokstavligen då men nästan =)

Idag har varit en toppendag! Först gjorde jag klart stora arbetet och skickade in det, sen åkte jag till Vickan och bara hängde på hennes tak. Drack till o me en halv öl! Så grymt skönt men nu är man lite fräknig igen.. Det blir verkligen vår och sommar tidigare här nere! Var shorts och linne som gällde imorse :-)

Fast jag ljög visst lite nyss, började med ett efterlängtat samtal idag! Sänk you!

Finns tre saker jag längtar efter nu, gatufesten på lördag, åka motorcykel och åka hem! Trots att jag blivit firad galet mycket av alla mina vänner har jag fortfarande hela tjocka familjen kvar så snart blir det tårta på landet! Men mest av allt vill jag åka båge.. Galet att man kan gilla nåt så mkt..!

Kommentarer
Postat av: vicky

hehe japp, fast kanske bara var lite salongsberusade:D hur går det med kvastkampen och nåt lag? jag har ju tagit ledigt!

Postat av: Felicia

Åh, vill oxå åka motorcykel.. lr allra helst vill jag skaffa hojkort själv men:) Har du det ?

2008-05-08 @ 13:46:09
URL: http://majafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback