orkar inte..

helt slut redan! Sjukt mkt i plugget nu och jag har nästan slutat sova - efter några dagar! Precis kollat klart på alla tutorials så inför tentan imorrn har jag BARA två kapitel kvar att läsa plus alla frågorna.. Och ändå har jag mer eller mindre bott framför datorn de senaste dygnen.. Käkade middag vid elva ikväll - stabilt! Och inte f_n får man va ledig efter exam:en imorrn heller för då ska en inlämning som gjordes idag kompletteras med de övningar vi hade idag.. WHY? Vi har ju redan diskuterat dem...
JAG VILL HA HELG!!!!!!
Vad har vi gett oss in på Josse..?
Pubmat med ms Vicks och träffa alla andra som är me på nollningen imorrn - det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha ja ibland undrar jag med:) Men som Liam Gallagher skulle ha sagt, inte för att du vet vem det är ändå: It´s getting better Man!:)

2008-01-24 @ 22:52:53
Postat av: Jennie

hahahaha, "nej jag var inte så full i fredags!!" bullshit jessica ;D bilden är tagen i fredags utanför puben typ! haha, jessica har minnesluckor jessica har minnesluckor :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback