blev inget party..

Igår blev det jobb istället för fest för min del.. Fick ett panikartat sms om att det fattades sex jobbare till kåren och snäll som man är ställer man upp :-) Värmde upp med köttfärspaj, kladdkaka och vatten hos Jennifer innan - tack för en mysig middag! Stod i nya speedbaren hela kvällen och det var skitkul! Man var med fast man stod lite avsides och slapp det stora trycket på baren hela tiden.. Kom i säng vid halvsex imorse så det ska bli kul att se när man somnar ikväll.. hehe.
Tog en promis i regnet idag, riktigt skönt! Nu har jag hittat en sida som gjorde mig lite ledsen men jag orkar inte påverkas av sånt här längre så jag ska radera det från mitt minne tänkte jag.. Håller tummarna för att det ska funka.. Läste lite mer om Greta nyss, var länge sen.. Tycker så synd om dig lilla stumpan som bor i himlen istället för hos din familj. Jag hoppas du har lekkompisar där du befinner dig med! Matilda saknar dig.. och många av oss andra också så klart!

Nu blir det Miami Ink! Skaffa min första snart kanske? :-)

De börjar komma tillbaka nu, frågan är om jag vill det..? Är någon av oss redo? Tror inte det du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback