Läbbig känsla..

Vaknade med den skummaste känslan på väldigt länge i morse. Sen kom jag på varför.. Drömde att yngsta storesyrrans son som är tre år fick en propp i huvudet och dog.. Jag grät som ett litet barn! Jag har sex syskonbarn och tycker om alla lika mycket men de är charmiga på olika sätt. Han är så totalt treårscharmig så det finns inte ord för det och så drömmer jag så där.. Som tur är var det fel hus, fel sovrum och helt fel säng för att det skulle stämma in i verkligheten. Det var massa annat som inte heller stämde in men ändå, tog ett tag innan jag kunde slappna av och känna mig glad igen.

Tycker inte alltid om drömmar!

Trött på min huvudvärk med, har haft den från och till i en vecka nu och jag har aldrig ont i huvudet.. Mycket som händer i livet iof och nacken ger sig till känna men va fan, kan man inte få må bra när man äntligen slipper biblan för nån dag?!

Kommentarer
Postat av: jennie

haha det är jennie olsson :)

Postat av: Josephine

Imorgon blir det inte bibblan utan frulle, plugg, sushi, plugg och lussekattsbakande och allt hemma hos DIG!:)

2008-11-24 @ 20:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback