.

Jag tror seriöst det är variationen som gör att vi orkar leva livet, vad säger ni? Sen att man ibland kan skita blankt i de tråkiga variationerna är en helt annan grej men det är på nåt sätt skönt att de finns... De bekräftar annat!

I helgen var det värsta öset! Började med att jag & Jennie cyklade till Giraffen och jag köpte en ny klänning. Sen åkte vi till puben (kl 13.00) och tog en öl på fotbollslördagen utan fotboll :-) Gott va det! Blev kanske en till och en diptallrik med.. hehe Man lever bara en gång och jag tänker fanimej njuta!
På kvällen var det först fotboll me Vickan, Tobbe, Staffan och några till hemma hos Annie sen blev det til lfesten hos Jennie K. Underbar kväll med alla tjejer som avslutades på kåren. Tyvärr tyckte jag musiken sög lite så jag gick hem lite innan stängning men ändå, ashärlig kväll!

Kom tillbaka till Kalmar i morse.. Ingen rolig hemresa men den skulle göras. Vem kan segla skulle spelas, rosen skulle läggas på locket och folk skulle bryta ihop, så var det bara! Skönt på ett sätt att det är över men känslan av att en liten tjej ska bryta ihop totalt vid en kista är inge kul, den hänger kvar..

Fick träffa min going när jag va hemma för han jobbar i Sthlm nu och det va skönt vill jag lova. Rymde in till stan igår och bara kom bort från allt! Sånt man önskar alla kunde få göra när det är som tyngst.

Som sagt, variation kan va jobbigt men oftast bra!

Tack för sms:en igår! Den bästa bekräftelsen man kan få :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback