finsittning!

Igår va det finsittning på kåren för KAROLIN - sjukt lyckad!
Vi hade sleep over hos Jennie och Lisa i fredags så alla vaknade där, åkte hem och duschade, köpte macka på Ekelunds och sen va det bara fixing och häng. Förfestade, gick till kåren och fixade det sista + övade spexet. Fotades och mös med alla innan det drog igång. Sittningen var grymt kul med god mat, mycket vin på borden, härliga toastar och skön stämning!
Hade planerat en grej sen länge och den blev bättre mottagen än jag trodde. Tackade Vickan lite extra för allt slit hon lagt ner men det va med en nervös klump i magen... Den försvann som tur va när jag fick kommentaren: "Jag kommer aldrig förlåta dig för det här!" Då kände jag igen henne :-) Jennie, Lisa och Cilla dansade till och de var riktiga super troopers! Tror vi fick vår kära sexmästare att inse hur mycket vi uppskattar allt slit hon lagt ner. Sa det på scen igår och jag menar det verkligen, du är en av de bästa vänner jag nånsin haft! "Ta åt dig!" som du själv brukar säga ;-)
Mellanfesten i lokalen va kul och kårkvällen me! Vi va ett riktigt kul gäng igår och årets stab har varit så bra! Nollorna me såklart =)
Kommer kännas lite tomt nu, tanken på att aldrig mer få gå på ett gardenparty, se Mora Träsk på kåren eller gå på finsittning är inte kul... Men det är väl så när man ska bli vuxen... Ska ha overallen på mig en gång till och sen blir den en antikvitet me... Precis som jag... buhu!

Nu ska jag stretcha mina gamla utslitna ben innan jag går och städar lokalen, sen blir det väl rullatorn på en promenad, hehe

Studiedag imorrn, gissa om jag är glad över en ledig dag till?! :-)

Kommentarer
Postat av: vicky

härligt att allt verkar lösa sig igen:) saknar er alla och kan berätta från en gamlings synvinkel att det är tungt att se alla bilder på årets nollning och inse vad man missar...

2008-09-21 @ 14:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback