Helgen..

Den kommer inte riktigt bli som jag tänkt mig tyvärr.. Ska hem imorrn..
Alla är på landet i helgen så det blir en trip ut dit på lördag, imorrn blir det discobowling me tjejerna vilket ska bli så jäkla kul! På söndag får jag sällskap av Elin på bussen ner - nice! Egentligen ser allt bra ut så varför har jag då ängest över att åka..? Kan det va för att planerna sket sig? Antagligen..
Mäklaren va precis här, ska sälja min lägenhet vilket ger mig ännu mer ångest, trivs ju så bra i den! Hade tänkt måla om köket innan visning men han nästintill avrådde mig från det så nu skiter jag i det extrajobbet :-) Nu ska man bara hitta ett nytt ställe att bo på, nytt jobb i ny stad.. jag ni vet, såna där små detaljer..! hehe

Men nu ska jag äta framför tv:n i min nystädade lägenhet med tvättade fönster, inte illa!

Hasta la vista baby!

Kommentarer
Postat av: vicky

spännande! du får berätta hur det går!kram kram

2008-09-25 @ 20:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback