panik!

Jepp det får jag snart, först va en kille här och fotade hela lägenheten och sen kom en tjej och kollade på den - det är ju mitt hem! Inte lätt att sälja sin pärla kan jag säga men det är ju det enda möjliga.. Imorrn kommer den upp på hemnet, det ska dock bli lite kul, hemnetnörd som man är =) Eller va säger du Pärlan? ;-)

Har panik i kroppen av andra anledningar me.. Inte kul att inte kunna se sin kille mer än nån gång i månaden.. Åker dit i helgen för jag kommer inte funka annars.. Vissa kallar mig tydligen toffel men tyvärr får man bara höra sånt på omvägar, ingen som vågar stå för det..? Hur man kan va toffel när man träffar sin pojkvän typ 5 dagar i månaden förstår inte jag men vissa ser tydligen så på ett förhållande, sorgligt för er!

Måste skicka ut jobbansökningar den här veckan med, aaaahhhh, panik i massor! Har skrivit cv och personligt brev plus köpt kuvert och frimärken så det är väl egentligen bara att skicka men vart?? Vill ju helst in i skolan men jobben har gömt sig! Det får bli ett ordentligt ryck efter mötet imorrn för de ska va skickade den här veckan!


Sov gott där ute =)

Kommentarer
Postat av: Linda

hemnetnörd ja, där slog du huvudet på spiken =P

läskigt med framtiden du - känner lite samma sak.. dock har jag inte börjat fixa med försäljning av lägenheten än, ska lugna mig lite med det tänkte jag. känns som jag borde hitta ett jobb och en annan lägenhet innan =)



synes!

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback