update

Kände att det var dags för en update men vad ska man skriva då..?

Andra veckan på nollningen är igång, i helgen svek jag dock, det gick bara inte.. Men den här veckan ska jag ha kul! :-)

Min moster har gått in i sitt "sista ryck" som vissa (väldigt få!) tydligen kan få innan cancern sopar ut en helt från kroppen. Helt plötsligt är hon medveten om allt och vet precis vad hon vill. Hon kommer överens med sina organ och kan styra dem! Det är bra för nu får de ett sista minne som är positivt!

Pappa fyller år idag - grattis farsgubben :-)

Jag måste ha träffat världens underbaraste! Längtar hela tiden =)

Vill få saker lösta me, orkar inte gå och dra på småsaker när man kan reda ut dem så det tänkte jag ta tag i nu! Allt från att sätta upp min anslagstavla, diska nya tallrikarna och prata prata prata... Mycket men resultaten kommer förhoppningsvis blir bra :-)

Slafen nästa och vem vet, man kanske blir lite toffel i sömnen och drömmer om.... :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback