helt sjukt..

Varför ska allt drabba oss?????
Nu känns det som det får vara nog snart..

I januari dog min älskade lilla farmor helt oväntat, fyra dagar
efter hennes begravning dog farfar, min svägerska har
gjort arbets-EKG för hon får ont i hjärtat ibland och idag
fick jag veta att min äldsta (ingifta) moster har tre tumörer
i hjärnan varav två sitter illa till... Vad det innebär får vi
förhoppningsvis veta snart men att en av dem kommer
sätta sig på synen har läkaren redan sagt.. Kul, hon har
precis fyllt 54 år!

Till råga på allt bor jag i Kalmar och kan stundvis inte
få i närheten av det stöd jag behöver just nu. Det är svårt
när ingen där känner någon hemifrån, man har ingen att
prata av sig med, gå igenom minnen, dela på sorgen..

Livet är så jäkla orättvist ibland!

För första gången i mitt liv längtar jag inte efter min födelsedag
som är om en vecka och det säger en hel del om hur jag mår.


Ska försöka tänka på lite roligare saker nu, och kanske sova lite t.o.m!
Men först måste jag tracka Jennie lite på msn =)


Ta hand om varandra, man vet aldrig när någon försvinner!

Kommentarer
Postat av: jennie

jag tycker så synd om dig gumman! det får vara nog nu med allt detta tycker jag.. det var nog för länge sen :( ska ge dig det stöd jag kan härifån nybban! pusspuss

2006-04-12 @ 23:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback