Jag nu..

Tänkte berätta lite om mig..

I augusti flyttade jag ner till Kalmar för att plugga till lärare.
I klassen går helt underbart roliga människor som jag
inte förstår hur jag klarat mig utan!
Det tråkiga är bara att jag har lika underbara vänner hemma
i Tyresö som jag inte träffar så ofta som jag skulle vilja göra..
Men här är några bilder på några av dem iaf =)

*Miss you babies*




66771-4

                                                     Jag & Anna

66771-3

                                                    Jenni & Elin
                                             (Ja, de är tvillingar..)


          Men nu ska jag åka och träffa er en stund innan jag stupar i säng!

                                                   Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Nu har jag uppdaterat min blogg din lille fis:P
Men på din har det inte hänt mkt sedan sist.
Ses imorgon ju=)
Puss & Kram och hångel på dig;)

Postat av: Josephine igen

Haha, du får slå till henne om hon säger för
mkt elakt:P Haha, jag är faktiskt en stor flicka
och kan förhoppningsvis fatta bra beslut=) Men
ert stöd är ovärdeligt:)

2006-04-04 @ 00:33:57
Postat av: Jag igen:P

Men om jag tycker att det är rätt beslut då?
Då ska ju faktiskt ni stötta mig ändå...
Även om ni tycker jag gör fel;)

2006-04-04 @ 00:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback