jobb, fest och kräftor

oj, oj, oj..
i onsdags åkte jag til landet (igen!) och grillade med
Johan, Linnéa, Robin, Ankan och två till. Det var hur
kul som helst! Det regnade förvisso - tokmycket - men
vi dansade i regnet istället för att sura över det...
Gissa om vi var dyngsura sen, kläderna torkade
inte förrän kvällen efter. Jag försov mig från jobbet oxå,
men det var det nästan värt =) Inte för att det hände
något men jag sov inte själv och det var så himla
mysigt att för en gångs skull ha någon bredvid sig
så jag sket helt enkelt i att gå upp när klockan ringde
efter två timmars sömn.

I lördags körde vi kräftskiva hos mig och sen in till stan.
Det slutade med att Jenni och Adde hamnade på en
pub medan jag & Elin dansade fötterna av oss. Elin
försökte halvt ge mig hjärnskakning oxå men det gick
bra =) Vi träffade syrrans killes kompis där och han
är bästis med en bartender så det blev gratis dricka!

Nu funkar äntligen nya SIM-kortet så jag kan ringa
igen!!

Imorrn åker jag och pappa iväg på vår årliga mc-
semester, ska bli så himlans kul! Vi tänkte åka i sydNorge
men nu verkar det bli regn där så vi får se var vi hamnar!
Skoj kommer det bli iaf!


Nu vankas kudden, börjar åtta imorrn..


Ha det gott alla sötisar!


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback