så himla glad idag!

ÄNTLIGEN!! är häftet till nollningen inmailat till tryckeriet!

Det har hängt över mig som bara den senaste dagarna
och jag har mer eller mindre bott framför datorn och vid
telefonen men nu är det äntligen klart! Och fint blev det oxå!

Ska bli kul att se det i real life sen :-)


Jag & pappa var på bågesemester i Norge under veckan.
Så himla mysigt! Tog båten från Sandhamn till Sandefjord
och sen åkte vi en bit längst med sydkusten innan vi
svängde av inåt landet och alla dalar och fjäll. Hittade en
hur häfttig väg som helst som först gick upp på ett fjäll,
sen ner i en dal, sen upp på ett fjäll och ner i nästa dal.

Som vanligt när vi är i Norge fick vi regn men inte alls
att jämföra med tidigare år. Köpte en jättefin lusekofta-
aktig tröja med windstopper som är RÖD!! Jag och färger
brukar inte gå ihop men den här gången gillade jag
t.o.m. en röd sak... lite skumt!

Nu ska jag till Jankan och kolla på en film och sen måste
jag börja packa, åker tidigt på onsdag morgon till Kalmar!
Ska bli så himla skoj!!


Ha de!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback