saknar er!

FY!! vad jag saknar mina "tjejor"
Har bara varit i Kalmar sen igår eftermiddag och
haft fullt upp precis hela tiden, ändå saknar jag
Anna, Jenni, Elin, Jannica & Martinick (tihi) massor!

Det är väl känslan av att jag inte ska se er på en
månad när man vant sig vid er varje dag som gör en
så sentimental. Men det är iaf jobbigt!

Att vara tillbaka i Kalmar är skönt på många sätt, bl.a.
att man ska få träffa alla här snart för det är många
jag saknat i sommar. Emil har jag umgåtts med hela
em, kvällen och det var verkligen superkul! Tyvärr
börjar vi med VFU så många ser jag inte förrän om¨
en och en halv vecka då skolan börjar, men det får
ju gå det me!

Nu måste jag sova för imorrn ska jag ha den obl.
planeringen me min VFU-handledare - kl 08.00!!
Usch.. va tidigt..


Spela aldrig jeopardy med en vänskap, det slår tillbaka..


Kramis på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback