hemma igen!

nu e jag hemma igen!
faktiskt ganska skönt :-)

I onsdags bakade jag o Josse lussekatter!
så himla mysigt! nästan så det kan bli en
tradition tycker jag!

Igår var jag på julmarknaden på Kalmar
slott alldeles ensam, men det var rätt skönt!

Nu väntar jag på älgbiffar med gräddsås
*mums* sen ska jag till anna, jenni o linn och
kolla på IDOL-finalen me dem, elin, jannica och
jessica. Sen tror jag det bär av in till stan.
Börjar jobba nio imorrn men en öl vore ju gott.. :)
Problemet är att det sällan stannar vid en.. :S
Får se, är egentligen skittrött efter resan..
Ska jobba hela helgen på julmarknaden på Tyresö
slott, en tradition som jag aldrig vill sluta med!
Så himla kul!!

Ha det gott!!
Nu e maten klar!


Kram kram alla godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback