JULLOV!

Nu åker vi snart till Dalarna!
Jag har längtat massor, synd att det inte är någon snö bara..
Det blir nog varken skidor eller skoter i år.. Men egen gran
blir det varje år!

Boli springer runt och leker Tarzan nu och Jenny efter :-)
Lycka till!

Och nu klagar mamma på att jag inte bäddat..

Är sjukt nervös över gruppindelningen till AU2.
Har tydligen fått ett välkomstbrev hemskickat nu som jag
kommer läsa i januari nån gång.. Om jag inte ska be Jenny
öppna det när hon vattnar.. :-) Tänk om jag inte kommer med
nån rolig alls.. Gissa vem som kommer byta grupp då!
Har ingen lust att gå med massa muppar i ett halvår
och leka duktig.. Inget jag är van vid direkt!

Men nu måste jag sluta, morsan klagar och klagar.. =)

Skriver om en vecka igen och berättar om semestern!


GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA!!!!

Och en bamsekram till alla jag tycker om!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback