lääängtar!!

Imorrn är det nyår och här hemma betyder det årets största fest!!
Alla är där och man slutar inte förrän man däckar av antingen
alkoholhalten eller tröttheten :-) Hur kul som helst!

Jag hade ju bara missat att dubbelkolla så jag var
anmäld.. Liiitet misstag som hade kunnat gå illa
för jag stod inte me.. Men det löste sig för de visste
att jag skulle komma =)

Både igår och idag har jag shoppat upp pengar jag
inte har, men kul va det! Två linnen, en tröja, hårfärg, en
lockkräm till "barret" och en solning blev det. Och alkohol
så klart! I veckan ska jag o Anna ut i affärerna så då kanske
det blir nånting mer billigt, finns ju en del att välja på på rean :-)
Jag är jättemörkhårig igen! Sist va det Vickan som fixade det
men du e ju lite för långt bort :-( så Jenni "fick äran" den här ggn.

Korsett heter det ju! Kom äntligen på det =)

Sluta ring och väck mig på mornarna.. jag sover ju då.. ZZZzzz


Nu ska jag snart hämta jankan & Sandra tror jag och det är
väl bäst man duschar först.

Gott nytt år till alla som jag glömmer säga det till imorrn!!!


Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback