Mysdag!

Idag e en riktigt bra dag!
Har precis varit och övat me mina gullepluttar
i 4A och nu ska jag gå och våldgästa Vickan =)
Ska kanske följa henne till läkaren och sen ska vi
till mig och baka lussekatter och knäck! *mums*

Tråkigt me skolan igen.. vill ha praktik!

Imorrn e det Luciatåg me fyran och på torsdag julfest med ettan =)
jag klagar inte =)

På fredag åker jag hem för på lördag ska jag prova
tärnklänning och äta julbord på slottet. Så himlans gott!
Men jag kommer sakna dig där.. Blir inte detsamma
utan dig..

Åker tillbaka tidigt på söndag (efter att jag grattat Bada)
så jag hinner gratta Vickan innan hon smiter tillbaka
till Motala.

Sofia: Jag tror jag e här nere till senat fyra på söndag.
E du kvar då? Vore så himlans kul!


Kramisar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback