tillbaka

från Sälen, så sjuuukt trött men knäpp
som man är sätter jag mig här istället
för att nana kudden.. som vanligt..
Körde ner på drygt 4 timmar!!

imorrn ska jag iväg på rean och se om
jag kan hitta nåt som passar min otroligt
moderna stil ;-)
Måste hitta sån här typ lång tröj-topgrej som man har
under tärnklänningar. Kommer inte ihåg vad de heter..
Inte raffset men nåt sånt.. =)
Nån som vet?

Veckan va iaf sketabra!
Har inte haft så mycket snö men vi har haft urmysigt!
Gillar juh min familj liksom =)

Julklapparna blev inte många men jag e rätt nöjd.
Här kommer listan:

*40-pack ljus
*Pysselbok om julen
*Halsband & örhängen från Pilgrim
*Kort på syskonbarnen
*1400:- till tärnklänning och handtag till köksluckorna

Nu ska jag försöka sträcka ut min rygg, satt bak
mellan två bilstolar med ett armstöd till ryggstöd
och en stenhård mittbit till säte så jag e rätt stel.. :S

men brorsan bjussade på bröd, mjölk, godis och
pålägg på Statoil så det va nästan värt det =)

Imorrn blir det Nacka med Jenni & Anna, middag
hos brorsan och sen ksa jag träff JAnkan som
äntligen kommit hem från Thailand!


Bye bye! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback