idag..

..var det studentmottagning igen, en tjej på jobbet som blev klar nu - Bra jobbat Emma!
Det var superkul att träffa Madde (hennes syrra) igen för vi jobbade tillsammans förut.
Bokade in en grillkväll i sommar som är efterlängtad =)

Sen jag kom hem har jag sett och blivit påminnd av farmor överallt.
Mitt rum är överbelamrat med saker från henne, väggarna är fyllda med tavlor,
i stora badrummet står fyra nya stolar som är mina, tillhörande bord kommer snart..
Det är helt enkelt förjäkla jobbigt och jag vill inte ha det så längre! Därför ska jag
köra bort alla saker på lördag till dess riktiga plats. Då kan jag åtminstonde dra
upp persiennen under sommaren, nu kommer jag inte ens fram tlll fönstret..

Helgen har varit full av roliga saker och det känns att hemma alltid kommer vara
hemma, även om jag trivs super i Kalmar.
På lördag åker Anna, Jenni & Linn till Kroatien och ska leva lyx i två veckor så imorrn
blir det party för hela slanten! Tyvärr åker jag på att köra men jag har lika kul ändå så
det blir nog bra =)

Nu tänkte jag nana för snart ska jag upp till "Bolli" och busa, plus att Emil & Adam ska
va me imorrn så det kommer bli helkul! Jenni kommer oxå dyka upp för hon ska ha
hand om Oliver sen när jag börjar på vandrahemmet och vi ska ha så roligt!!


Sov gott allahopa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback