SVERIGE!!!

Fy farao va skönt att vi gick vidare!!!
BRA JOBBAT SVERIGE!!
Synd att vi såg ut som pajaser i första halvlek bara.. Var har Henkes form tagit
vägen? och när ska Zlatan komma tillbaka? Vi behöver våra skåningar i anfallet =)
Att Paraguay vann var ännu bättre för då hade vi gått vidare även om vi förlorat =)

På lördag blir det matchtittande med massa chips och goa kompisar men nu
ska jag iväg till simningen. Har avslutningen idag sen kommer det dröööja innan
jag får bada med mina pluttar igen =( Helt sjukt roligt att se hur duktiga de blivit
under året som gått när jag bott i Kalmar. De som går kvar fortfarande..

Imorrn bär det av mot landet för vår traditionella midsommar, ska bli supermysigt!


Håll tummarna för laget på lördag, tror tyvärr inte det kommer gå vägen men
jag hoppas hoppas hoppas!


Trevlig midsommar på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback