uschiblä..

Just nu är jag lite lagom instabil och det skrämmer mig..

Jag tror det handlar om att det hänt väldigt mycket sista tiden som tagit
psykiskt på mig. Sen är det snart sommar och då ska jag flytta hem
och knappt träffa någon av mina pluttar från Kalmar på nästan tre
månader! Det känns inge kul..

Sen funderar jag allmänt mycket på mitt liv. Jag träffar sällan min familj,
sällan mina "gamla" vänner, bor i en stad där jag knyter band till många
supergoa människor som sedan kommer splittras hejvilt över landet. Att
jag är singel och aldrig har någon att bara vara med gör det inte bättre..
Man känner sig lätt lite ensam ibland..

Det värsta av allt är att nu reagerar jag på ett sätt jag aldrig gjort förut,
Jag kan bli sur för minsta lilla och tyvärr meddelar jag den berörda direkt
vilket inte alltid är så bra.. Stackars Josse som jag tycker så himla mycket
om fick sig en liten släng igår bara för att några planer ändrades. I vanliga
fall hade jag gjort det jag tänkt och inte gjort nån större grej av det men igår
blev jag ledsen.. Det resulterde i att jag drack vin vilket i och för sig var
trevligt men inget jag brukar göra så där en fredagseftermiddag.
Jag vet att jag gör fel och jag skäms över det. Jag bad om ursäkt väldigt
snabbt men jag blir så himla förbannad på mig själv!! I vanliga fall avskyr
jag människor som blir sura för ingenting. Snacka om att kasta sten i glashus =)

Det viktigaste är väl att man vet om sina brister och det inbillar jag mig
att jag gör, sen är det bara att kämpa med dem i lagom tempo.

Nu ksa jag till Kvastkampen och titta lite på deras bravader, sen ska jag
förhoppningsvis grilla med några och sedan parta lite =)


Ha det gott och skäll gärna på mig om jag blir knäpp ibland!


Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback