OJ!

Nu e det länge sen jag skrev :-)

Praktiken är över, för den här veckan..
Vi har föreläsningar och det känns tiptop!
Så himla kul o träffa folk i sin egen ålder, ha
sovmorgon o så där! Fast jag hade iof Lina (Åland)
med mig hela praktiken så jag ska inte klaga!

Imorrn åker jag hem och firar halloween!
Jag längtar!!!
Ska bli skitkul o åka roadtrip me Fia hem!

Nästa vecka e det VFU igen, en fyra ska jag vara
i den här gången.. Blir nog bra!
De verkar va en supermysig klass och läraren
verkar helt okej hon me!

Nu ska jag ut och ta en öl snart, måste hinna hem
och äta nyttig grönsakssoppa först, så man
kompletterar ölen lite ;-)


Oj, glömde nästan största nyheten!
Jag har hoppat av från styrelsen!
Det blev liksom bäst så..


Ha det gott!

Kramis på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback