hemma!!

Nu e jag hemma!!

Har inte varit här på en månad och det är sååå skönt att
bara ta det lugnt och träffa alla igen! E så trött på... a
ni kan nog gissa =)

Imorrn ska jag först va med Mojen och Adam, sen me
Anna o köpa presenter till killarna på lördag, sen till
mormor som fyller år och sen hitta på nåt med alla.

På lördag blir det väl till o fixa inför kvällen, leka
me Emil & Adam som ska sova här, äta kina
*mums* och sen iväg på
festen!!! Det kommer bli så
dundrans kul!!! Patricia here we come! Massa galna
människor hemifrån på samma fest kan bara sluta
på ett sätt: tokfylla.. Kanske ska ta me kameran :p

På söndag ska jag... sova... och sen åker jag tillbaka
till Kalmar på måndag, var tog helgen hemma vägen??

Det värsta e att det dröjer en månad till innan jag
kommer hem igen.. Jag är en liten hemmagris så det
är inge kul att tänka på.. men det får väl gå!

Ne, nu ska jag sova för kvart i åtta ska jag upp..


ha det gott!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback