brorsan med familj

Japp, i helgen va de här! De kom i fredags, lagom till mina nybakade bullar!
Vi har gjort massor i helgen, pickick, glasriket, guidad visning på slottet, runda på stan, lekplatser, Öland, marrängswiss och massa annat! :-) Det jobbigaste är att nån av tjejerna vaknat sju varje morgon men smart som är så sov jag med öronproppar :-) Va nödvändigt med tanke på att Anna snarkar som en häst...

När de åkte i söndags kändes det ganska ensamt men jag, Vickan & Pärlan tog en liten surpricetur till Vicky och knackade på henens fönster :-) hehe.  Alltid kul med överraskningar :-)

Igår var det två låånga redovisningar, styrelsemöte och sen gruppkväll. Det blev lite diskussion om vår redovisning imorrn men annars höll vi oss till marrängswiss och vin! Idag är det nog tyvärr plugg som gäller... Har en hemtenta som ska in på måndag och imorrn åker jag och pärlan till Tyskland och på fredag kommer Mojen och Emil hit så det är sisådär idag jag har på mig att plugga... Bra att man inte ens tittat på den... bra Jessica..

Måste sluta vara så lat när det gäller skolan!

Ne nu är det duschen som gäller!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: pääärlan

It's you and me!! Tyskland here we come! Härligt!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback