sol, sol, sol

Förra veckan var riktigt kul med mycket party och solande!
I fredags va det overallssittning på kåren, mellan fest hos Ellen & Kidde och sen puben och kåren. Vissa var lite fullare än andra och även den här kvällen fick man sig en rejäl känga.. Elaking! :-) Men alla roliga och sjuka kommentarer vägde upp den :-)
"Min kille bor typ hos mig"
"Kan alla hälsa på min pojkvän!"
o.s.v. :-)
Vickan försökte sno ett VIPkort till Palace av en kille och skylla på Vicky vilket inte gick så jättebra.. man ska inte va full när man gör sånt stumpan!

I lördags var det förförfest hos Vicky med Esplanadensallad - så sjukt god! Försökte sitta på uteplatsen men satan va kallt det blev efter ett tag.. Cyklade till Jönsson med Vickan, Pärlan och jättefulla Vicky och Kristina :-) Där var det Singstarfest som var hur kul som helst! Vissa saker behöver jag inte nämna här.. :-) hehe! Efter det gick alla till kåren och skakade loss rejält! Det var länge sen jag hade så kul (bortsett för hur det slutade för KG) men jag är förvånad över att jag inta blev full! Drack en flaska Passoa, en drink och två shots! jaja.. det blir väl en annan gång :-)

I söndags körde jag, Pärlan, Vickan, Snesteg, Vicky och Kristina bakishäng vid slottet med pizza/sallad och massa annat gott :-)

På torsdag ska jag hem!! Jobbar på lördag, träff påtanterna på måndag oc hsen roadtrip tillbaka hit på tisdag me Sofia, Vickan och ev. Pärlan!! Vi kommer fullständigt flyga fram brudar!!

Ne nu måste jag skynda mig till kårexpen och lämna lite kvitton!

Ha det gott i värmen!! Kram!


Kommentarer
Postat av: vicky

jag vill ju åsså med på roadtrip förstår du väl?! får ta en sväng här nere;) pussis

Postat av: vickan

du gillar mina kommentarer.. karolin.. full som ett svin :) puss på dej nu har jag äntligen fått komma in i värmen puss

2007-04-04 @ 12:07:37
Postat av: vickan

karolin fyllesvin.. ja, det finns nog många ramsor om oss fyllon :) nu ska jag värma min fötter efter min lilla incident hehe puss

2007-04-04 @ 12:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback