besök hemifrån!

Japp! De kommande två helgerna ska faktiskt bli riktigt kul!
Nu i helgen kommer min gamla granne Nisse - han ska på sittning!
Lycka till me alla sånger! Säger bara halluleja :-)
Först pratade han om sovplats men jag tror det löst sig på annat håll nu ;-)

Nästa helg kommer två som jag blev rent chockad över, (kan man säga så?) men
det kommer bli riktigt kul! Då blir det tacos eller kanske pizza (hehe) och sen utgång!

_______________________________________________________________________________

Märks det att jag har tråkigt? Har bloggat massor nu :-)
Vill inte plugga...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skall spinna tills jag dööör.. haha eller tills fläsket är borta!! puss

2007-02-21 @ 21:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback