galen helg igen!

Hade jättekul i helgen, i fredags var det först årsmöte som va lååångt, oengagerat och tråkigt med kommentarer och liknande. Men vi överlevde :-) Sen bar det av till Mackan där det var lite gulingar som väntade =) Ja Vicky lite dricka blev det på min nyktra kväll.. :-) Men bara lite! Sen åkte jag & Vickan till puben och mötte Nisse hemifrån! Kändes helt galet att min gamla granne satt där men det va kul! Blev både nachos och mer dricka där - tack för drinken Nisse och cidern Vickan!

I lördags var det fest igen! Anna & Emil hade inflyttningsfest som vi kom försent till för att jag var på ett hopplöst humör... Erkänner iaf  =) När vi väl kom dit fick vi lite skumpa och sen gick vi alla tillbaka till Vickan & Tobbe för att dra igång på allvar där!
Var sjuukt kul! "Sjöng" massa konstiga snapsvisor från Nässjö, lite Kalmarsånger och partade i allmänhet!
Skulle möta "grannen" på kåren men han kom aldrig dit för han va för full.. hehe amatör..
Vid tolv skulle vi gå till Kåren men när vi väl kom iväg har jag ingen aning om för jag sprang på Tobbe och Zander vid halvtvå och då hade jag ju precis kommit dit.. aja så kan det gå! Sista dansen för första ggn blev det iaf :-)

Sen blev det en keababrulle för mig och Tobbe som vi åt hos Vickan tillsammans med henne, Henke och Linus (som för övrigt va j-full..)

Ja Tobbe - du har lärt dig bädda sängen :-) fyllo..

Igår blev det bakismat med Vickan och Tobbe - alltid lika gott!

Säger bara tredje helgen gillt! Kan inte bli annat än tokkul på fredag efter de här uppvärmningshelgerna!

Kommentarer
Postat av: vicky

nästa helg kommer rocka! och du din lilla luring ska ha lite extra kul!:D pussis

2007-02-26 @ 17:42:38
Postat av: sofia

hej gumman, bloggen e ju störd. men maila mig din mailadress och lösen så fixar jag ;) pusss

Postat av: sofia

[email protected] ev önskemål också ;)

2007-02-28 @ 08:12:37
Postat av: Tobbe

haha mjo jag var med lite överallt där haha

2007-02-28 @ 11:19:09
Postat av: "grannen"

amatör och amatör, nu tycker jag du är lite vrong, men men, jag ska visa dig nästa gång jessica! jag får skylla på dina trevliga vänner som erbjöd mig en sovplats för kvällen, det var därför jag somande, dvs det var ej alkholintaget som spelade in. *host host* ;)

2007-03-03 @ 00:40:08
Postat av: sofia

en färdig blogg! den blev inte blå eftersom både vickans och tobbes är det. du fick istället en lila soft/lyx känsla. me like. puss på dej

2007-03-03 @ 22:10:46
URL: http://bredenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback