Grattis Jennie!!

Det är bara födelsedagar hela tiden! Igår var det mamsen och idag är det min kompis i Dalarna, fast hon pluggar i Karlstad nu. miss you!! Ska försöka åka upp dit snart tänkte jag =)

Igår blev det ingen tripp till Anna men Pärlan och jag hade myskväll istället. Fick ett spontansms när jag satt i skolan så vi köpte lite matgrejer och gick hit och åt massa gott! Urmysigt!
Det blev ju lite skönsång oxå ;-)

"E du kär i mig ännu Klas-Göran?
Har du kvar dina känslor för mig..."

Kanske inte världens bästa sång men tänk er den med värmländsk dialekt =) görgo!

Idag blir det fika hos Anna och sen en sväng till puben, tyvärr får jag inte dricka nåt men det är nog bara bra.. Gick ju tiptop sist ;-)

Ne nu ska jag till stan! Behöver röra på fläsket lite =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Vicky

joo det skulle ju va trevligt med lite social life med:) ska vi leka? kramar

2007-02-08 @ 14:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback