Grattis mamma!

Idag fyller min mamma ännu mera tant än hon varit innan ;-)
54 år blir det nu.. Lika gammal som pappa i några månader! (han är störtnöjd)

Jag skickade upp ett paket med ett 3-pack saxar och mandelgodisar som hon älskar som en liten plojgrej :-) Sen har pappa fixat en personlig nummerplåt till husbilen till henne som vi ska vara med och dela på. Tror hon kommer bli rätt nöjd!

Det känns bara så himla tradigt att man missar så många födelsedagar, familjemänniska som man är..
men nu är det knappt två år kvar.. =)

Ikväll ska jag till Anna och spana in nya lägenheten, tror jag kommer bli grön av avund med tanke på att allt är sprillans nytt och att den ligger mitt i smeten..
___________________________________________________________________________________

Tänkte massa på dig innan jag somnade igår, hoppas du får tänka på annat nu och mår lite bättre snart. Det är inte kul att se dig så här! Säg till om jag kan göra något, finns här för dig!!
Ses till helgen! Halluleja på dig!! =)

Kommentarer
Postat av: vickan

du är nog helt enkelt bäst! är så skönt att kunna öppna mej för dig, även fast det kanske inte blir så ofta :) ringer snart! puss

2007-02-07 @ 13:41:32
Postat av: sofia

your'e a good friend


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback