hehe

blev lite tokigt igår..
Från att ha varit roligt onykter (inte ens full!) slog det om på
en pjuttestund till att jag däckade.. Fattar inte varför eller hur det
gick till för jag drack inte mer än vanligt, men men.. :-)

La mig i Vickans säng för o vila lite, gjorde ett besök hos miss Winnie Closet
och sen vilade jag lite till =)
Ingen kan klaga på min spontanitet iaf, fick helt plötsligt ett "good moment"
så då cyklade jag hem! sa inte ens hejdå till nån.. Fråga mig inte hur jag
tänkte för det har jag ingen aning om, jag ville bara hem och äta..

Men idag har jag kommit på det ena efter det andra och jag vet nog att du sa:
fast jag tycker det är lite kul att se dig så här full..
ska nog få igen din lilla mupp ;-)

Det komiska är att jag sa till Tobbe när vi satt och vänta på tacopajen
att jag kanske inte heller skulle komma till kåren för jag kanske skulle bli drängfull innan...
Looki looki, jag hade rätt =)

Sov tokkonstigt inatt men jag mår tiptop, har inte ont nånstans och känner mig
inte ens lite trött.. Rätt gött =)

e arg på min telefon för den funkade i morse men nu har den sagt upp sig för stunden..
tänkte ju ringa miss pearl och få lite detaljer, får nog köpa ett koppel till dig snart ;-)

Kommentarer
Postat av: Pärlan

hahaha, koppel ja.. vore kanske en bra idé.. =P
men ja tror minsann du blev lite besviken där över att det inte fanns några detaljer att förtälja.. haha, din tok!

2007-02-05 @ 14:06:39
Postat av: vickan

haha ja, jag tycker det är kul :)så sött.. ringer snart!

2007-02-05 @ 16:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback