helgen...

... har varit precis lagom.
I fredags gick jag hem till Vicky! Vilket va askallt och det tog låång tid innan jag hade känsel i hela kroppen igen.. Pärlan (K-G) :-) va oxå där och vi kollade på tv och käkade sips o dippi.
Mat fick vi oxå som va smaskens och lite bullar klämde vi =) Det blev lite allsång men inte lika mycket som i onsdags..

Igår va jag så duktig så jag pluggade lite.. Sen var Vickan, Vicky, Pärlan, Anna & jag ute och åt sketago mat innan vi gick till Vickan. Va j-mysigt att göra nåt lite annorlunda me er! (Måste komma på nåt bra namn.. Höll på o skriva pumor men då hade nog Vickan blivit arg.. ;-)) Jonas, Anton och Anna dök upp, några förfestade plus att vi spelade spel, först förlorade mitt lag men sen vann jag & K-G!
Jag och Anna gick till puben och mötte upp Emil o Henke men när Vickan, Anna och Jonas kom dit efter ett tag skulle vi gå.. :-)

Haft en helt vit helg, dock inte frivilligt men det va rätt skönt! Nästa helg kommer säkert bli värre.. :-)

Har planerat Sälen v. 15 me "brudarna" och K-G!!! hehe Lääääängtar!!
Hoppas hoppas hoppas!! du vet.. =)

Ne nu blir det rester och tv, kanske kanske nån bulle oxå =)

Kommentarer
Postat av: vicky

vi drar till fjällen, fest hela kvällen!!!:D

2007-02-11 @ 17:57:47
Postat av: Linda/Pärlan/Miss Pearl/K-G

Sälen blir riktigt najs! =) Ska försöka åka upp till nyköping innan, blir nog lättast. Ingen dålig telepati idag..haha... "är du kär i mig ännu Klas-Göraan.."
Förresten så är vi bäst på spel!

Postat av: Vickan

mm ar hade jag blivit för ni är mina pumor :) plugg hela vecka för v. 15 ska jag avra ful coh åka snowboard :) puss

2007-02-11 @ 20:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback