minisittning

Det va kickoffsittning me KARMA ikväll, hade riktigt kul!
Lasagne, öl, kul människor och lite religiösa inlägg mitt i allt gjorde kvällen tiptop! :-)

jaja, jag kanske bytte plats på två bokstäver men nu kommer ni ju tänka på mig när ni hör den sången så det va väl lite smart? tycker jag iaf ;-)

"Jag har aldrig vart på snusen
aldrig rökat en cigarr halluleja!
mina dygder äro tusen
inga syndiga laster jag har.

Jag har aldrig sett nåt naket
inte ens ett litet nyfött barn
mina blickar går mot taket
därmed undgår jag frestarens garn

HALLULEJA, HALLULEJA...!"

Ni fattar var mitt religiösa inlägg hamnade va?
Det värsta var att jag sjöng denna låt i micken så alla hörde, men det bjuder jag på =)
Lite kul faktiskt =)

nu har jag ätit lite paj och pratat me Jankan så nu blir det film och "slafen" snart.

krya på dig hostis!

Ses imorrn!

Kommentarer
Postat av: Vickan

ja, nu är det så illa att jag till och med tyckersynd om mej själv :) men du gjorde min kväll, helt klart!... så klockrent.. haha! some lööv from meee too you!

2007-02-02 @ 23:36:40
Postat av: Vickan

haha, vad ska jag annars göra i min sittandes ställnig än att försöka trötta ut mej vid datorn.. försökte plugga förut men seriöst, i giveit up.. det som änder händer!... jag vill haaa en öl, allt blir så bra med en öl :) kom hit tidigt och knäck en med mej, haha, lätt som en karl nu! puss och sovgott

2007-02-02 @ 23:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback