nu kommer det!

Måste ju bara skriva ett lååångt inlägg om helgen!

I fredags åkte jag, Vickan, Anna & Jenny upp till mig. Hämtade Jenny direkt efter tentan, snaskade sockerkaka i bilen, stannade i Norrköping på donken som tog sjuuukt lång tid! Och sen åkte vi hem till mina föräldrar som jag halvt tvingat iväg till Dalarna över helgen :-) Eller man kan väl säga att jag pushade på deras planer att åka dit ganska kraftigt =)
På kvällen tog vi det lugnt med brasa, tv och onyttigt =)

På lördan... :-) ojojoj, vet knappt var jag ska börja!
Först fixade jag lite grejer medan de andra tog sig ett dopp, sen åkte vi till centrum för att fylla på alkoholförrådet och sen in till stan. Där blev det lunch me Vickans syrra och Anders..? :-) på söder och sen tunnelbanan in till centralen. Knatade runt och letade present till Fia och Anna letade shopping =) Som vanligt köpte hon typ minst och vi andra som inte skulle handla köpte mer.. Eller jag gjorde det iaf =) Blev ett jättefint halsband med örhängen till som jag e supernöjd med, en halsduk som Fia fick inviga.. =) och leggins, smink o lite sånt =)

Vi körde hem Anna & Jenny och sen åkte jag & Vickan tillbaka (skitnervösa!) för att kidnappa Fia från jobbet =)
Det va längesen jag skrattade så mycket för mig själv som när de kommer gåendes ner för Hamngatan och Sofia mer eller mindre hänger på Vickan med halsduken runt ögonen.
Sen lurades hon in i bilen and off we go! (Hon har skrivit massa roliga kommentarer på sin blogg men jag måste ju bara nämna en)

Sofia:
Är det nån mer i bilen?
Vickan: Nej..
Sofia: Men det är väl en som kör!
Vickan: A just det!

Efter mycket klagande stannade vi äntligen hos mig och ledde in henne i hallen. När bindeln åkte av kom det tårar ur Fias, Vickans och mina ögon.. Måste säga att det var kul att se dig så chockad så länge! Det blev mycket kramande, paket och rundtur innan hon drog på sig pappas gamla ölhatt från Oktoberfesten i München och de hoppade i poolen. Så jäkla söta ni var!
Sen kom Anna, Jenni, Jessica och Martina och så blev det tacos för hela slanten!

Efter ett tag droppade det in fler och fler och partyt var igång!

Det var en helt perfekt kväll förutom en sak.. Vickans kamera och Linnéas handväska blev snodd. Väskan fick vi tillbaka men kameran är puts väck.. Jäkla brud..!

Annars va det perfa! Alla va superglada och lagom fulla och Sofia fullkomligt sken det om! Så kul att se! :-)

Sen tyckte jag det var så himla kul att få presentera mina kompisar hemma för "mitt Kalmar" Puss på dig sötis! Att träffa Johan o co från landet va oxå tiptopkul! JordbroMartin hade ju inte förändrats lite.. :P

Somnade vid åtta på morgonen efter att ha dragit upp Vickan & Nisse för ett nattdopp kl sex som jag sen bangade på :-) Blev de två, Johan, Linnéa & Jenny som tog sig ett bad medan jag städade.. =)

I söndags var jag så trött så jag inte ens orkade åka me och kolla på matchen Vickan spelade.. Skjutsade in dem till Gullmars och hämtade dem på Centralen sen. Efter matchen städade vi hela huset och sen åkte vi tillbaka. Körde hela vägen på tre timmars sömn och ett äpple.. Lagom koncentrerad man fick vara! Men det gick bra, annars hade jag ju bytt med nån annan =)

Skolkade igår för det bara gick inte att gå upp.. *busigt* :-)

Nu längtar jag bara hem igen.. Vill ha fler såna här helger! Hoppas vi får så varje dag i Sälen brudar!

Tack för en toppenkväll allihopa! Jag njuter fortfarande :-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa du snacka om att fortfarande njuta. Ni fixade min bästa dag..Ååå JA jag sken ikapp med solen hela kvällen! underbart minst sagt. Kan inte tacka er tillräckligt för att vara så galet bra vänner. PUSSSSS!

2007-02-20 @ 22:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback