pajbak o plugg

"jepp, you heard me" =)

Ska ställa mig o baka paj innan elva en torsdag! Kanske inte det vanligaste o göra men den ska ju stå i kylen i minst sex timmar så jag måste juh..

Snart kommer Sandra så ska vi plugga o käka kyckling, sen blir det biblan och ännu mera plugg me Vickan. Ner till kåren och skriva avtal ska jag oxå och sen hem och bjuda på onyttig paj :-)

Får se vilka som kommer, Vickan kanske bangar på grund av sin tenta men de andra hoppas jag inte ändrar sig.. I så fall kommer jag bli väldigt feeeeeet!


Kan inte släppa bästa citatet från helgen:
"Du frågade mig om jag ville .... din ..." and so on :-)
Ni som hört allt vet vad jag menar  =)

Kommentarer
Postat av: sofia

meeeeh. jag vill ju också ha paj!!!!

2007-02-01 @ 11:05:05
Postat av: Vickan

haha ska jag känna mej träffat för citatet eller :P haha, jag kan heller inte släppa.. sjukt dåligt av mej haha.. men den bjuder vi på! ses snart.. puss

Postat av: Vickan

jag orkar inte meeer, vill också ha paj. jag hostar ihjäl mej nu!... bää det är synd om mej.. puss iaf!

2007-02-01 @ 20:08:55
Postat av: Pärlan

Vilken god paj! Och vilka goda copcorn och polkagrisar du hade! Och teet ska vi inte prata om ;P
Tack för en trevlig kväll sötis!
pusss!

2007-02-01 @ 22:02:06
URL: http://paerlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback