pengar..?

pengar vad är det??
Räknade ut att jag kommer ha 600 kvar att leva på i mars! Låter jättekul.. :-S
Kommer inte bli många utekvällar för mig direkt.. :-( Men det löser sig alltid!

Grupparbete idag, gick fort som vanligt! Blev i stort sett klara med redovisningsgrejen vi ska ha om två veckor, ska bara göra en powerpoint på tisdag. Sen tog jag och Sandra långlunch
på Storken, var superskönt att bara sitta och prata skit med folk man känner :-)

Ikväll blir det KARMAmöte och sen hem och sova.
Fick schemat för nästa onsdag - börjar 06.00!!! Det är ju omänskligt att gå upp så tidigt ju!
Lite kul när man tänker på att jag inte gick och la mig förrän åtta i lördags/söndags
och snart ska man upp kl sex :-)


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Tack för igår/inatt darling! =) Haha, har vart så sjukt trött idag.. satt och gäspade massor på lektionen.. Sen satt jag kvar i skolan i två timmar och pluggade, och efter det stack ja hem till Vickan o snyltade mat! =)) Nästan precis kommit hem därifrån.. Kattskrället löper igen...blir totalt galen.. Kommer få sova med dubbla öronproppar inatt...hur nu det ska gå till.. hm..
Aja, vi synes till helgen hörru, ja ska ju jobba ju flera dagar i rad.. Puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback