urmysiga dagar!

Den här veckan har verkligen varit toppen!!
Spontanbadet i tisdags var hur kul som helst! Jag kan inte förneka att jag trivs bäst i vattnet, tror det syntes på mig oxå :-) jag blev helt extatisk (stavning?) av det! Bubbelpoolen, kanan och att ligga och flyta i vågorna va det bästa =) Och daimglassen efteråt så klart!

Igår var det bojkotta-allahjärtansdag-dag hemma hos pärlan som oxå var hur mysig som helst! Det var jag, Vickan, Vicky, Anna och Pärlan som bara mös och mös och mös. Först fick vi en smarrig välkomstdrink och sen åt vi goda tacosnacks, kladdig kladdkaka och vaniljgömmor (eller va man nu ska kalla dem..) Vaniljgrejerna fick jag ge mig på att baka ut, fy va degen bråkade me mig.. men goa blev de!!
Helt plötsligt luktade det bränt hår och vi började leta efter katterna. En av katterna hade gått emot ettljus och va lite svedd i pälsen.. stackarn..
När vi skulle hem missade vi bussen för nån hade koll på klockan och nån på när den gick (typiskt oss tror jag ) ;-) så den gled förbi oss =) men det blev en rätt skön promenad hem! Tog bussen från Frasses för då gav jag upp..

Passade på att tänka lite på morfar när vi gick för han gick bort på allahjärtansdag, hoppas den var fin för dig med!

Idag va sista seminariet på delkursen så nu har jag bara massa kvar att skriva..
Blir nog puben ikväll tror jag :-)

Pussiluss!

Kommentarer
Postat av: Vickan

nu skriver jag tjatmostr.. gå coh duscha nu så det inte luktar så äckligt här :P hahahahahahahaha.. tack för igår babyyyyy puss

2007-02-16 @ 12:36:08
Postat av: Vicky

haha, nae köpte bara 1 sak:D ses nån dag i veckan?! puss

2007-02-19 @ 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback