suck...

trodde att det här skulle bli en bra dag, vaknade glad och lite bakis hemma hos Anna & Jenni..

Men istället blev det en av de värsta dagarna hittills i mitt liv..

Är jag så lite värd??

Saker händer, men varför just detta? Varför ska det drabba just mig?
Är så trött på allt sånt här.. vet inte vad jag ska göra..

Kalmar - orkar inte
Skolan - orkar inte
Vänner - vilka är ni? (Vissa vet jag men andra tvivlar jag på..)
Roligt - önskar jag att jag kunde ha

Vad ska jag göra?
Måste ju ner till Kalmar snart, skönt på ett sätt för jag vill inte va kvar här men samtidigt, vad åker jag ner till? Ensamma kvällar och skola som jag inte ger ett dyft för just nu.. Tryggheten finns här hemma.

det komiska är att jag visste att detta skulle hända nån gång, manipulativa människor är så jäkla genomskinliga bara man öppnar ögonen men jag är väl för godtrogen..

Kan nån bara tala om vad det är jag gör fel för snart orkar jag inte längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback