BÅT!!

ÄNTLIGEN!!!
Idag fick jag äntligen åka båt! Har längtat och längtat länge nu.
Jag, Jenni och Elin köpte med varsin (frukost)sallad från Kaktusen (som nästan slår Esplanadens!) och åkte ut till bryggan. Efter ett tag frågade jag Elin om hon inte kunde ringa Stefan (hennes kille) och fråga om han ville komma hit med båten. Snäll som han är gjorde han det och vi fick åka med på en sväng! Tack Stefan! Först åkte vi till en liten kobbe och badade, sen till Notholmen och fikade och sen (efter lite trixande med motorn och en lanterna som flög av) tillbaka till bryggan. Blev en lång tur och jag fick sitta fram lite :-) Kunde inte varit bättre!

Jag och Elin åkte och handlade lite, tog en promis och grillade - värsta smarriga middan :-) Men vi glömde visst köpa den viktigaste delen (skagen) till förrätten så det blev ingen :-( Sen blev det film och nu har jag skjutsat hem henne. Det hade kunnat varit en helt perfekt dag men en liten sak har ändrat på det... Jag kommer inte behöva värma nedre halvan av låren på ett tag för de är av nån konstig anledning helt rosa! Hade shorts (som går ända ner till knäna!) på mig i kanske en kvart sammanlagt idag så var den kanten kommer ifrån vet.....? Det är varmt kan jag säga...

En sak till som jag tänkt på men som för en gångs skull inte påverkat är det här
Har tänkt på er idag, Robin - ta hand om lilla Greta men lär henne inte för mycket bus! :-) Ni börjar bli många där uppe nu... Måste ta mig i kragen och åka och lämna blommor till er alla, även farmor såklart! Puss!

Imorrn börjar jobbet.. Ska bli spännande att se hur personalmötet blir på onsdag... Jobbar sex dagar så det blir inte mycket gjort den här veckan...
På söndag blir det - Kalmar!

Kommentarer
Postat av: Skåningen

Jag e lite lätt på att du ska åka till Kalmar påsöndag måste jag säga. Och jag blir mer och mer övertygad om att den nycklen jag har är din;) Hihi. Hoppas din vecka på jobbet blir bra och njut av Kalmar från mig med! Hoppas vi hörs snart! Kram kram

2007-06-13 @ 12:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback