berg-och-dalbana

jag är lite ovan vid att må så här för det är verkligen bergochdalbana.. ibland är allt jättebra som för en liten stund sen när jag planerade resan i jul med mojen!  men sen kom vi in på greta.. mojen är både gympafröken, simfröken och mamma till hennes dagiskompis så hon mår verkligen pyton nu.. Det drar ju ner en själv också för man tänker på den lilla glada, stencoola filuren som idag är så full av liv och som snart kommer tyna bort..
Ne, uschiblä nu vill jag inte tänka mer på det!

Jag är lite stolt också för jag lyckades hitta en resa som var 6000 billigare för Mojtans familj än den hon hittat :-)

Sen läste jag era bloggar och Vickan din lilla filur fick mig ju att gjåta lite.. Ibland är du ju faktiskt bra ;-)

Ledsen för mina dåliga skämt men jag måste just nu.. :-)

Tack för att ni bryr er! Era kommentarer och samtal värmer massor och nej - det är inte något av mina syskonbarn det handlar om. I så fall hade jag varken svarat när ni ringde eller varit kvar här..

Jag vet att jag tar mig igenom det här med, det är bara det att jag är så fruktansvärt trött på att få tråkiga besked nu! Har varit för många det senaste året och alla utom ett har slutat på det negativa sättet. (Min ena moster klarade sin cancer i huvudet!)

Ikväll blir det lugnt för allt annat tror jag tyvärr kommer sluta i tragedi för min del.

Puss på er alla godingar och ta hand om varandra! Kramas när ni ses för man vet aldrig om eller när man får chansen till det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback