bloggar igen.. :-)

vet inte vad jag ska skriva men jag fick skäll precis ;-)

idag va det möte som gick bra men det va lite långt.. sånt som jag e trött på..
sen va jag hos Sandra i klassen och pratade lite artikel, va rätt coolt att gå dit för jag höll på att blåsa tillbaka =)

imorrn blir det biblan me Vickan, orkar inte gå upp så tidigt!! muppi.. ska ta me bullar iaf så jag har nåt gott att se fram emot, måste ju planera fikapausen liksom.. :-) Vicky kommer förbi en sväng för vi ska bestämma om vår vinkväll! göttigötti! hehe

vet inte om jag ser fram emot den här helgen.. kommer bli massa jäkla plugg för om jag känner mig själv rätt blir det inte mycket gjort imorrn.. självdisciplin - va e det? söndag kväll längtar jag dock efter! våffeldagen! blir götti :-) Vicky, Anna J och ev. några till kommer hit och hjälper mig äta nygräddade våfflor :-) *mums*

Kom på att jag glömt sätta in en bild på lilla Cornelia (och jag skojar inte - satan va liten hon är!) Titta och njut :-)

image10

Kommentarer
Postat av: sofia

vilken sötisunge... :) du är så huslig av dig...att du orkar! jag vill ju också ha bullar!!

Postat av: pärlan

åh va söt hon är!! =))

2007-03-21 @ 23:52:20
URL: http://paerlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback