Cornelia!

Japp så heter hon!
Fick veta det igår för syrran tyckte synd om mig som inte skulle dit idag och få höra det. Det kan jag säga var kvällens höjdpunkt för vår mamma kan bli väldigt purken ibland och tänder till väldigt lätt på saker och ting som inte går hennes väg! Gissa vem som passade på att retas lite då?! hehe!
Skickade ett mess som såg ut ungefär så här: (Väldigt töntigt men det är det som biter bäst!)
"jag vet vad hon heter, jag vet vad hon heter, det vet inte du, det vet inte du, du får vänta tills imorgon..."
Svaret blev "Skitstövel!" Sen ringde hon Jenny och var väldigt kort i tonen

J: Hallå
M: Hej!
tyst...
M: Vad heter hon?!
J: Får du vet imorrn
M: Men Jessica säger att hon vet!
J: Ja jag tyckte synd om henne som inte kan komma hit imorrn. Men hon lovade att inte säga till nån... :-(
M: Har hon inte gjort heller, hon har bara sagt att hon vet!
J: hahahahaha!

Sen ringde jag brorsan och berättade så han hakade oxå på och messade mamma att han visste namnet. Men efter två svar ruttnade hon och skickade att hon skulle sova och att hon ringt Jenny så hon visste att han inte visste!

Allt det här var alltså med en kraftig irritation i rösten :-) Finns ingen roligare och mer säkert kort att reta än mamma :-) Får skylla sig själv när hon väljer en gubbe som lärt sina barn retas :-)

Ne nu ska jag läsa vidare!

Grattis till silvret Anna Ottosson!

Kommentarer
Postat av: Skåningen

Ja det e fan inte lätt att vara mor i din familj:) Haha...fint namn och lycka till med pluggningen:)
Själv kan jag ta det himlans lungt;)

2007-03-11 @ 15:53:12
Postat av: Skåningen

Ja det e fan inte lätt att vara mor i din familj:) Haha...fint namn och lycka till med pluggningen:)
Själv kan jag ta det himlans lungt;)

2007-03-11 @ 15:53:36
Postat av: jennie

guuuud vilket fint namn!! hälsa grattis till syrran =) kram

2007-03-11 @ 18:44:07
Postat av: Jenny

Ååå vad mysigt med en liten till =) kramar

2007-03-11 @ 19:45:56
Postat av: Jannica

Sitter o kollar när priserna på flygbiljetterna höjs... Panik!!! Ring mig så fort du vaknar så jag kan boka.
Hälsa grattis till Jenny o Micke!

2007-03-13 @ 08:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback