dawh!

Ringde precis en snäll farbror och ville köpa mitt köksbord! jiiiiihaaaaaaaa!
Vore grymt skönt att bli av med det!
Men...

Han ville komma på lördag för han har lånat en släpkärra då och gissa vem som inte är här då.. Ska ju hem ju..
Men jag tänkte kolla om nån kan tänka sig åka hit och låsa upp till honom så jag får bort det nedrans bordet från min hall. Kanske kan vänta en belöning i så fall.. förutom en glad kompis! hehe
Så jäkla dålig tajming bara för jag ska ju hem och Vickan, Vicky & Pärlan ska på utbildning.. Tänkte kolla med nån av Annorna :-)

WIIEE!!

Kommentarer
Postat av: vickan

haha, skönt att bli av med bordet!!.. jag är trött nu.. måste vara pigg så du kan få detaljer om mitt liv :) haha, ringer imorrn puss

2007-03-13 @ 22:04:27
Postat av: Anonym

attans fillepling, det kan man kalla dålig tajming! =P

2007-03-13 @ 23:13:02
Postat av: pärlan

meeeh, ååååh, varför försvann namnet för?!?! aja, de va ja iaf =P

Postat av: vicky

ojoj, hur ska vi lösa det här enorma(alltså köksbordet)problemet..illa hörrö... ses snart pussis

2007-03-14 @ 14:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback