flera öppna mål :-)

Måste ju bara berätta lite från gårdagen.
Först var det sjukan som inte gick tipop, sen till Falkenberg och hälsa på 1:an - mysigt! Sen hem, Vickan kom förbi och vi gick till sjukan igen för blodtest men gissa vem som glömt legget! Bytte jacka och så blev det som det blev :-)
Sen var det lite stressigt, hämta overaller och vin, till slottet för fotografering och klättrande på kanoner, sen hem och sälja köksbordet!! Och sen till Vickan för tacopaj, vin och lite vin! Urmysigt att äntligen ses alla tjejer igen, va för länge sen nu.. Och Pärlan - jag ska få till en pudel på dig nån gång! Mitt mission nu :-)
Sen blev det puben och lite mer dricka, cider och tequila :-) Massa sjungande, narrande, låtskrivande och fotograferande klämde vi in me!

Men nu kommer det roliga! Några citat från igår hehe! Alla kom från samma person men jag tänker inte säga vem:-)
"Min mun kan göra mycket"
"Där är min kille"
"Jag suger inte på den"
"Ikväll ska jag hem och ha vi.., gal.. ..."
Det roliga är att typ inget handlade om sex :-) Sug på den karamellen ni! hehe

Idag ska jag hem!!! Ska bli så gött! Ska va barnvakt åt Adam imorrn så jag tänkte att vi kunde ta en promenad förbi Gretas hus och se om de är hemma.

Kramelikram!

PS. Var ju bara tvungen att svara så på ditt mess idag, du vet ju hur det blir när du ger mig öppet mål :-)

Kommentarer
Postat av: pärlan

haha, pudel va det ja.. ja vi får väl se! =) ha det så kul hemma nu, ses när du kommer tillbaka! pöss!

Postat av: vickan

känner mej träffat på nåt vänster, eller är jag bara full och dom som vanligt :)

2007-03-15 @ 15:16:22
URL: http://shiiibby.blogg.se
Postat av: vicky

heej!! japp kanonerna va riktigt grymma haha!! Hoppas du har det kanoners(haha) hemma nu, hörs när du är tillbaka igen!! puss

2007-03-16 @ 15:55:25
URL: http://viktoriasecret.blogg.se
Postat av: vicky

haha, nu fick jag mig ett gott skratt!! 43:or får det bli!!

2007-03-19 @ 20:49:49
URL: http://viktoriasecret.blogg.se
Postat av: Anonym

jag vet det darling!! sååå mysigt det skall bli!! Anna Jönsson kommer med också! pussis:)

2007-03-20 @ 15:53:57
Postat av: vicky

duktig man är som alltid missar att skriva namnet...

2007-03-20 @ 15:54:32
URL: http://viktoriasecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback