Florida here I come!

Såpp! Nu har vi suttit och pusslat gärnet för att få ihop det eftersom jag ska flyga från Köpenhamn och mamma o pappa från Arlanda.. Och det gick till slut! Jag flyger den 15/12 och blir hämtad av syrrans man för de är redan där. 4 veckor senare åker jag hem igen!! Mamma o pappa kommer den 18/12 och åker hem samtidigt som mig den 11/1. Helt galet att jag ska vara borta så länge :-)

För övrigt ligger andra syrran - Jenny på BB och var för ett par timmar sen öppen 8 cm plus att de stuckit hål på hinnan så vattnet gått! Stackarn har hållt på i över ett dygn nu men det är äntligen på väg! Mojen m. fam är uppe hos föräldrarna för det är dit uppdateringen kommer :-) Jag har ringt typ sjuttioelva ggr redan för att kolla resan, bebben och pengar :-)

Pärlan - det funkade inte me sällskap den här ggn, berättar på telefon sen! Ring när ni har paus en stund!
Vickan - vi kör onsdag :-)

Är lite kluven inför ikväll.. Väldigt oväntat men jag känner faktiskt mest för en lugn hemmakväll så jag kan ringa syrran, reflektera och få perspektiv över det som hänt plus plugga.. Har seminarie på tisdag och jag har inte ens öppnat boken än.. :-( men don´t worry! Jag kommer inte bli nån trist hemmasittare! Det är bara det att den här helgen började helt fel och jag har ingen brinnande lust att fortsätta i den banan.. Lockar mer med nykterhet och tv :-)

Ringer dig snart V!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa du var med vid båda klädesinköpen:) Hihi...Så du känner också för en lugn hemmakväll, det ska jag ha och det känns härligt faktiskt:P Skoj att det löst sig med resan! Tänk den som fick fira jul i Florida;)

2007-03-10 @ 15:54:55
Postat av: Josephine

Från mig, namnet har en ful tendens att försvinna ibland...

2007-03-10 @ 15:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback